Категорії каталогу

Статті про коледж [7]

Форма входу

Друзі сайту

 

Міні-чат

Наші опитування

Оцініть сайт
Всього відповідей: 493



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Субота, 18.11.2017, 12:20
Вітаю Вас Гість | RSS
Офіційний сайт
Прилуцький
гуманітарно-педагогічний
коледж ім.І.Я.Франка
Головна | Реєстрація | Вхід
Каталог публікацій


Головна » Статті » Статті про коледж

Дошкільне відділення

Не просто працювати педагогом, викладачем в сучасному складному і суперечливому світі, особливо, коли вибір студента – стати майбутнім вихователем часто є випадковим. Тому з перших днів навчання на дошкільному відділенні спрямоване на поступове цілеспрямоване формування майбутнього спеціаліста-особистості з високою професійною компетентністю та загальною культурою, здатної до постійного оновлення знань, швидкої адаптації до змін, що відбуваються в суспільстві, особистості творчої, з нестандартним мисленням, з широким кругозором. А якщо мета визначена, то успіх її досягнення в значній мірі залежить від дружної, злагодженої роботи викладачів. Такою є циклова комісія викладачів дошкільної педагогіки, психології та окремих методик.


Для якісної підготовки майбутніх спеціалістів зусиллями викладачів циклової комісії обладнані затишні кабінети, де створені науково-методичні комплекси, які дають можливість викладачам працювати творчо, на рівні сучасних вимог, активно залучати студентів до вивчення педагогічної спадщини класиків минулого та цікавого досвіду педагогів-новаторів, знайомити з сучасними державними документами в галузі дошкільної освіти, передовими технологіями, педагогічними новаціями як в Україні, так і за кордоном, використовувати інтерактивні методи викладання, які допомагають зробити кожного студента безпосереднім учасником навчально-виховного процесу.




Працюючи зі студентами, ми орієнтуємо їх на передові українські технології, які, зокрема, широко подані в журналах “Дошкільне виховання”, “Палітра педагога”, “Джміль” та “Дитячий садок”. Опрацьовуючи матеріали, опубліковані провідними науковцями і практиками у цих виданнях студенти потім використовують їх на практиці.






Формуючи особистість педагога-дошкільника нового типу, викладацький колектив враховує те, що молоді люди, які прийшли до нас навчатися, вже мають певну позицію, власне бачення світу. Кожен студент – неповторна індивідуальність. Однак сенс існування людини в постійному самовдосконаленні, і молодь це розуміє. На відділенні проводиться велика робота з виховання у студентів інформаційної культури.Викладацький колектив відділення працює над реалізацією проблеми «Інтенсифікація навчального процесу і організація самостійної роботи студентів».Вибір такої проблеми обумовлений, по-перше, необхідністю забезпечення якісно нового рішення підготовки майбутніх фахівців в умовах ринкової економіки, по-друге, стійкою тенденцією до скорочення обсягу аудиторних занять, у зв’язку з чим постає питання продуктивного використання аудиторного часу, інтенсифікації навчального процесу.




Неабияку підтримку та інтелектуальну допомогу надає викладачам відділення фахівець своєї справи, розумна і толерантна жінка, колишня випускниця коледжу, нині заступник директора з наукової роботи, кандидат педагогічних наук Кошелівська О.І.








Викладачі дошкільних дисциплін підтримують активний зв'язок з колегами Глухівського державного педагогічного університету та Ніжинського державного університету, приймаючи участь у педагогічних конференціях.





Науково-практична конференція з викладачами Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя









Одним з центральних розділів професійної підготовки майбутніх вихователів є педагогічна практика.Це те місце в навчальному процесі, де взаємодіють багато споріднених і суміжних наук і поєднуються теоретичні положення спеціальних навчальних дисциплін із живим, досить гнучким педагогічним процесом. Успішне вирішення завданьПедагогічна педпрактики залежить, по-перше, від бази практики, по-друге – від викладачів-керівників практики. Враховуючи сучасні тенденції розвитку дошкільного виховання, педагогічна практика організовується не тільки в освітніх закладах традиційного типу, але й в дошкільних закладах нового покоління (центр С.Русової, В.О.Сухомлинського, дошкільні заклади, які працюють за різними навчальними програмами).

У своїй роботі орієнтуємо студентів на впровадження в практику особистісно орієнтованих технологій, які ставлять в центр виховання особистість дитини, забезпечення умов для її всебічного розвитку.Викладачі допомагають студентам усвідомлювати і використовувати провідні ідеї національного дитячого садка К.Ушинського, С.Русової, гуманістичного виховання – В.Сухомлинського, вчать студентів створювати власні розробки. Так пробуджується інтерес до педагогічної творчості.Перед викладачами дошкільних дисциплін стають завдання – формувати спеціаліста-освітянина, виходячи з Державних стандартів. Працюючи зі студентами, викладачі дошкільних дисциплін орієнтують їх на новітні технології.Перспективним є застосування інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні навчальних предметів згідно з Державними стандартами дошкільної освіти. Використання програми INTEL «Навчання для майбутнього» дає можливість викладачам досягти значного підвищення ефективності навчання.

intel



Педагог – одна з найвідповідальніших професій. Саме на плечі вихователів та вчителів покладене завдання творити внутрішній духовний світ юних особистостей.

Зустріч

Атмосфера, яка панує на дошкільному відділенні, характеризується згуртованістю, вимогливістю. У нас поважають один одного, радіють успіхам студентів і колег та підтримують в негараздах. Тож невипадково, що наші студенти-випускники через роки поспішають до коледжу як до рідної домівки.
Категорія: Статті про коледж | Додав: Armana (10.04.2008)
Переглядів: 8851 | Рейтинг: 4.4/20 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Ідея сайту: Помігуєва Лариса Петрівна (викладач англійської мови)
Designed by Armana; 2017